הכירו 6 תחומים שכדאי לפתח בהם קריירה

בין אם אתם רק מתחילים את הקריירה שלכם, או עושים הסבה לתחום חדש לגמרי עבורכם, הבחירה במקצוע הנכון היא קריטית לטווח הארוך. התאמה טובה בין היכולות שלכם לתחום החדש, תקנה לכם חיים קלים בהרבה, ובחירה בתחום שאתם אוהבים תמלא לכם את הלב גם בימים הקשים שיש בכל משרה. אז הנה 6 תחומים ששווה לשקול, והייחודיות של כל אחד מהם.

 

1 – בדיקת תוכנה (QA) ואוטומציה

תחום בדיקת התוכנה הוא תחום מעניין וחשוב בעולמות ההייטק. אנשי הQA הם האחראים הראשיים על בדיקות האיכות, מציאת הבאגים, והשיופים שמוצר צריך משלבי הפיתוח ועד ליציאה לשוק. מכללות מקצועיות רבות כמו svcollege למשל, יציעו קורסים בתחום נחשק זה, שנחשב לדלת כניסה מעולה להייטק, במיוחד לאנשים עם יכולות טכנולוגיות טובות ועין חדה לפרטים קטנים.
בדיקת תוכנה (QA) ואוטומציה

2 – סייבר ואבטחת מידע

גם אם לא הייתם ביחידות האבטחה הדיגיטליות של צה״ל, עולם הסייבר יכול להיות בחירה זמינה ומעולה עבורכם. בתחום זה תתעסקו בהבנה מעמיקה של תעבורת מידע, תלמדו לזהות נקודות תורפה באבטחה, והערכת סיכונים למערכות שונות. התחום המרתק הזה משתנה תכופות, ומציע הזדמנויות פרנסה גבוהות מאוד למתאימים.

 

3 – פיתוח אתרים ואפליקציות

אפליקציות ואתרי אינטרנט הם חלק ענק מחיי היום יום של כולנו. אם תבחרו בתחום זה, אתם תהיו האחראיים על התכנות הפיזי והפיתוח של חוויות רשת, אפליקציות, ועוד. תחום זה נחשב בין היוקרתיים והמאתגרים ביותר, ומציע הזדמנויות עבודה רווחיות ומסלולי קריירה מאתגרים ומעניינים במיוחד למתאימים.

 

4 – שיווק דיגיטלי

אם אתם חריפים, יצירתיים, בעלי כושר התנסחות, ועין עיצובית טובה – עולם השיווק הדיגיטלי יכול להיות המקפצה שלכם לקריירה מרתקת. תחום זה שנחשב הומני יותר מתכנות או qa, משלב בתוכו הקמה של קמפיינים דיגיטליים למכירות, יצירת הכנסה לעסקים, שיווק יצירתי ופרסום, ומתובל בהמון עיצוב, חשיבה עסקית ויצירתיות חריפה.

שיווק דיגיטלי

5 – משאבי אנוש HR

במיוחד בתחומים של עולמות ההייטק – משאבי אנוש מנצחים הם ההבדל בין חברה מתקתקת ומנצחת, לבין חברה מדשדשת עם עובדים מתוסכלים. אנשי HR מעולים יהיו כאלו שרואים את החומר האנושי שמייצר הצלחה, ידעו איך לטפח כישרונות, איך לבחור את העובדים הנכונים ועוד.

 

6 – פיתוח משחקים (גיימינג)

משחקי מחשב הם כבר מזמן לא שעשוע לילדים. מדובר בתעשייה עולמית שמגלגלת מיליארדים כל שנה, מנהלת תחרויות נושאות פרסי עתק, והשחקנים הגדולים ביותר בעולם הם הרוק-סטארים החדשים של דורנו. עולם פיתוח המשחקים הוא מרתק ומתאים במיוחד למכורים לתחום, שרוצים אתגר מחשבתי של פירוק, פיצוח ופיתוח של מכניקות משחק חשובות שמייצרות לשחקן חוויה מאתגרת וחיובית.

 

מציאת המסלול הנכון ביותר עבורכם

אז בין אם אתם יצירתיים או טכניים, מכורים למשחקים או בעלי ראש עסקי מפותח – תחומי התעסוקה שעולם ההייטק יכול להציע לכם הם מגוונים, מאתגרים ומספקים פיתוח אישי רחב. בחירה בתחום הנכון תוביל אתכם לפיתוח עצמי עמוק, מציאת הייעוד הפנימי שלכם, ושילוב בריא בין פרנסה, התפתחות, וסיפוק אישי.

משאבי אנוש

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא