הכירו את המותג אקאנה אוכל לכלבים

בעלי כלבים רבים מחפשים את האוכל המדויק עבור הכלבים שלהם, יש כמה פרמטרים כמו אוכל רטוב או אוכל יבש לכלבים צעירים או מבוגרים, אוכל טבעי כמו אקאנה עליו אותו כדאי מאוד להכיר כי יש בו יתרונות רבים. בחירת אוכל מתאים לכלבים יהיה מהותי עבור הבריאות ומצב רוח שלו. 

 

מהו מותג המזון אקאנה

מזון טבעי לכלבים וחתולים שניתן לקנות כמעט בכל חנות חיות. המזון של אקאנה מותאם ביולוגית ועשוי ממקורות טבעיים בלבד הכולל בשר ישר מהחווה, עופות חופש ודגי בר. המתכונים של האוכל של אקאנה מספק בשר עשיר בחלבון וחומרי הזנה טבעיים. המתכון מבוסס של איזון והשלמה בין בשר, איברים פנימיים, סחוס ועצמות כך תוכלו לדאוג לכלב שלכם.

 

מהו מזון מותאם ביולוגית

מזון מותאם ביולוגית משקף את התזונה שבה גזעים של כלבים וחתולים, אקאנה אוכל לכלבים מקפידים על עושר, טריות ומגוון טבעי של בשר צייד אשר כלבים נועדו לאכול. חומרי הגלם ממקומות טבעיים מקומיים והם מגודלים ומסופקים הישר למטבחים של אקאנה על ידי מגדלים אמינים ואיכותיים. מערכת העיכול של כלבים וחתולים זהים מבחינה אנטומית לזו של אבותיהם הקדמונים למרות שהם מתנהגים ומאופיינים אחרת לחלוטין.

 

חמשת הכללים שאוקאנה מקפידים עליה

  • עשיר בבשר וחלבון – מזון אוקאנה מכיל עד 75% בשר – כמות גבוהה שלא תמצאו במזונות אחרים.
  • בשר טרי – תזונה עשירה בבשר טרי חשובה כיוון שיש רכיבים תזונתיים חיוניים בטריות של הבשר ובנוסף מעניק טעם עוצמתי שאהוב על כלבים וחתולים במיוחד.
  • מגוון בשרים – האוכל עשוי ממגוון של עופות, בשר, ביצים ודגים – הגיוון חשוב במיוחד לצרכי הכלב.
  • כמות פחמימות מוגבלת – תזונה טבעית שמכילה מעט פחמימות ובנוסף פירות, ירקות במקום פחמימות פשוטות כמו תירס או תפו"א.

 

מה החשיבות של אוכל איכותי ומזין

כמו כל יצור בטבע, עבור הכלב שלכם יש השלכות חשובות ומשמעותיות לכל מה שמכניס לפה, בדיוק כפי שאנחנו נמנעים משיאכלו שוקולד או חטיפים אחרים שמזיקים חשוב גם לשים לב שאתם מעניקים לו את כל אבות המזון הנחוצים לבריאותו. אוכל איכותי ישפיע לטובה על בריאות הגוף, המראה החיצוני וההתנהגות היומיומיות. כלב שיקבל תזונה נאותה יהיה חיוני, שמח ופעיל יותר וכמובן הפרווה שלו תהיה נעימה יותר.

 

כמה זה עולה

מחיר לשק אוכל כלבים של אקאנה נע בין 109 ל – 389 שקלים כאשר העלות תושפע מסוג וגודל השק. ניתן למצוא שקי אוכל בגדלים קטנים של 3 קילו ולעומת שקים גדולים של 11 קילו. מומלץ לרכוש שק קטן בהתחלה על מנת לבחון את השפעת הרכיבים על הכלב והחיבה שלו אליו.

 

לסיכום,

מזון אקאנה הוא בין המזונות הטובים ביותר לכלבים, אז אם אתם רוצים להעניק תזונה מבוססת היסטוריה וצרכים טבעיים עבורם תמצאו את אקאנה מעולה עבורכם ועבור הכלב שלכם.

אקאנה אוכל לכלבים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא