5  דברים שחשוב לזכור כשקונים תכשיטי זהב

כל אישה בעולם, וגם חלק מהגברים, אוהבת לקבל תכשיט זהב במתנה או לקנות לעצמה תכשיט לכבוד אירוע מיוחד או סתם בשביל לפנק את עצמה. הרבה פעמים רכישת תכשיטי זהב מובילה לבסוף לעוגמת נפש, ולא לשמחה כפי שהיא אמורה להיות – ציפוי הזהב נשחק, התכשיט נשבר או התעקם, התכשיט לא מצא חן בעיני מי שקיבל אותו ועוד. כדי למנוע את המצבים הללו כתבנו בשבילכם 5 טיפים חשובים ביותר שיהפכו את רכישת תכשיטי הזהב שלכם לחוויה נהדרת.

 

1 – בררו האם התכשיט מצופה זהב או עשוי כולו מזהב

כולנו מכירות את ההבדל בין תכשיט זהב לגולדפיל – תכשיט שעושי ממתכת זולה אבל הוא מצופה בזהב. לילדות למשל עדיף לקנות גולדפיל כי התכשיט ישמש אותם לזמן קצר, אבל לאישה שרוצה תכשיט חזק ויפה יותר שיישמר לכל החיים אנו ממליצים לקנות תכשיט זהב. JB צמיד זהב לאישה הוא תכשיט מאוד פופולרי בימינו, והוא דומה נהדרת לתכשיט זהב שיישמר לכם לאורך שנים.

 

2 – בדקו שהמחיר שאתם משלמים הוא הוגן

לעיתים צורפים פרטיים או חנויות יוקרתיות דורשים מחירים ממש גבוהים עבור התכשיטים שלהם. אז במקום לקנות אצלם תכשיט, תוכלו לקבל השראה מתכשיט שאהבתם אצלם וללכת לצורף זול יותר שיכין לכם אותו תכשיט או אחד דומה במחיר מצחיק. לעיתים ההפרשים יכולים להיות בסכומים של אלפי שקלים אז אל תקלו ראש בנושא.

 

3 – אם זה עבור משהו אחר ודאו שהוא יאהב את התכשיט

גברים אוהבים להעניק לאישה שלהם, וזה תכונה מדהימה אצלם. אבל האישה יודעת בדיוק מה היא רוצה, וכשמדובר בתכשיטים שלה היא עוד יותר יודעת. לכן נוצר מלכוד כשהגבר רוצה לתת לאשתו מתנה ולא יודע לבחור אותה נכון. לכן אנו מציעים לכם הגברים כמה אופציות – התייעצו עם חברה או אחות קרובה, גששו קצת אחר האישה שלכם ותנסו להבין מה הסגנון שלה ואולי אפילו תשאלו באופן תיאורטי איזה תכשיט בא לה, והכי חשוב – הביאו אתכם פתק החלפה!

 

4 – בדקו כמה זמן אחריות יש על התכשיט

כדאי לבדוק את זה כי תכשיטי זהב ובעיקר גולדפיל נשחקים אם השנים או נאבדים, וחבל לא לקבל תכשיט עם אחריות לתקופה ארוכה ככל האפשר.

 

5 – תפנקו את עצמכם!

הטיפ האחרון פונה אל הנשים, שרגילות לעבוד קשה ולהעניק לילדיהם ולבן זוגן, אבל תמיד מרגישות מצפון כשהן מעניקות לעצמן. אנו מציעות לכן לשחרר את המצפון הזה ולתת לכן את התכשיט בלב מלא אהבה לעצמכן ולמאמצים שלכן – כי פשוט מגיע לכן! אז בחרו את התכשיט שאתן הכי אוהבות ולא את התכשיט הכי זול ותשמחו אם בן זוגכן החליט לפנק את כן ואל תרגישו לא ראויות.

 

לסיכום

אנו מציעים לכם לעבור על כל הטיפים בכתבה, ובכך להפוך את רכישת תכשיטי הזהב לחוויה טובה יותר!

עגילים וצמיד

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא