אילו הטבות ניתן להשיג עם נקודות טיסה?

אוהבים לטוס לחו"ל? חשוב שתדעו שבאמצעות צבירת נקודות בחברת האשראי שלכם תוכלו להנות ממגוון הטבות, כמובן בהתאם לתנאים שמציעה חברת

האשראי.

כרטיסי אשראי המאפשרים נקודות טיסה הופכים את ההוצאות בכרטיס האשראי שלכם לנקודות טיסה התקפות לחברות טיסה ומלונות שונים בהתאם לתנאי

חברת האשראי, ומוזילים באופן משמעותי את החופשה הבאה שלכם בחו"ל.

 

המרת נקודות טיסה עם כרטיס SkyMAX

כרטיס SkyMAX של חברת האשראי מקס מאפשר המרה של נקודות טיסה עבור כל חברות התעופה והמלונות ברחבי העולם וכולל אפילו טיסות לואו קוסט. המשמעות היא שתוכלו להזמין למעשה איזו טיסה שתרצו לכל יעד שתבקשו ולהנות מנקודות טיסה שיוזילו לכם את החופשה.

 

שימו לב ליחס הצבירה

אחד הדברים שחשוב לדעת בנוגע לנקודות טיסה הוא יחס הצבירה שלכם, כלומר כמה כסף אתם מוציאים עבור נקודה אחת. יחס הצבירה הטוב בישראל הוא היחס שמציעה חברת מקס, כאשר על כל 160 ש"ח שאתם מגהצים בכרטיס האשראי תוכלו לצבור נקודת טיסה אחת וזאת לעומת חברות אחרות שמציעות יחס ממוצע של כ-250 ש"ח לנקודת טיסה אחת. המשמעות היא שתוכלו לצבור נקודות המספיקות לטיסה אחת באופן המהיר ביותר – וכאמור להנות מהוזלה של כל היעדים והמלונות, זאת בניגוד לחברות אחרות המציעות מספר מוגבל של יעדים ומלונות.  

 

יחס המרה למימוש

דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו במסגרת נקודות טיסה הוא יחס המרה למימוש. יחס המרה למימוש הוא למעשה שווי נקודה למימוש הכרטיס, כלומר כמה הנקודות שצרתם קונות בכסף בכרטיס הטיסה או בשהייה שלכם בבית המלון. בסופו של דבר המטרה של נקודות טיסה היא להוזיל את החופשה שלכם ולא סתם להצטבר אצלכם, ולכן יחס המרה למימוש הוא הצד השני יחס הצבירה.

 

חשוב לשים לב לאותיות הקטנות

בכל מה שקשור לצבירת נקודות טיסה, ההבדלים האמיתיים נמצאים באותיות הקטנות. לפעמים חברות מציעות מבצעים שנראים אטרקטיביים מאוד במבט ראשון, אבל בפועל כוללות סעיפים מסוימים שהופכים את צבירת הנקודות לאטרקטיבית הרבה פחות. דוגמאות לאותיות קטנות כאלו שפוגעות באטרקטיביות של צבירת הנקודות:

  • תוספת תשלום על מיסי נמל ודלק
  • הגבלת מספר היעדים וחברות הטיסה שניתן לשלם להן בנקודות
  • הגבלה על תאריכים בהן ניתן להזמין את הטיסה
  • הגבלה על מספר המושבים

 

האם ניתן לצבור נקודות גם לטיסות וגם לאטרקציות בארץ?

תלוי במה שמציעה לכם חברת האשראי. כך למשל כרטיס SkyMAX של חברת האשראי מקס מציעה גם תכנית הטבות הכוללת הטבות אחד פלוס אחד לסרטים, הופעות ומגוון אטרקציות בישראל ובחו"ל. כך אתם לא רק מוזילים את הטיסה והשהות שלכם בחו"ל, אלא גם נהנים ממגוון אטרקציות שמשדרגות לכם את החופשה.

 

נצלו מבצעי הצטרפות

מבצעי הצטרפות עשויים להפוך את צבירת הנקודות לאטרקטיבית יותר. כך למשל כרטיס  SkyMAX של חברת מקס מציעה 100 נקודות מתנה בהצטרפות ופטור מדמי כרטיס למשך חצי שנה.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא