איך לדאוג שהדוכן מזון שלכם יישאר נקי לאורך כל האירוע?

דוכני מזון הפכו מזמן לבחירה הפופולרית ביותר של ישראלים לטובת האירוע שלהם, אולם אחד הפרמטרים החשובים ביותר נוגע לנושא הניקיון של הדוכן בזמן האירוע. כיצד נדאג לכך שהוא אכן יישאר סטרילי? המומחים של חברת יאמי מסבירים את כל הפרטים.

 

דוכני מזון – חשיבות עליונה לסטריליות וניקיון תדיר

בחירה בדוכני מזון לצורך אספקת מזון באירוע הפכה לבחירה נפוצה ביותר בעבור ישראלים רבים, זאת משום שמדובר בדרך הקלה והמהירה ביותר לספק מזון איכותי לאורחים, מבלי לקרוע את הכיס. למעשה, מסבירים בחברת יאמי – ציוד לאירועים, החברה המובילה בישראל לדוכני מזון וציוד לאירועים כי ישנם לצערנו חובבנים רבים אשר עוסקים בתחום ואשר מספקים דוכני מזון לאירועים בעלות מינימלית ביותר, אך מבלי הקפדה על סטריליות וניקיון. חשוב לזכור כי בכל מגע של אדם עם אוכל מועברים מיליוני חיידקים, וכאשר לא מתבצע באופן תדיר ניקיון של הדוכן מזון כמו גם של הסביבה בה מוגש המזון האורחים שלנו חשופים לקלקול קיבה, הרעלת מזון ואף מכאובים נוספים, זאת לאור העובדה כי מדובר בחומרי גלם טריים אשר רגישים מאוד לחיידקים ולכלכוך. לכן, הפרמטר החשוב ביותר בלקיחה של חברה לצורך אספקה של דוכני מזון היא בדיקה מעמיקה לגבי נהלי הניקיון, כמו גם שימוש בציוד סטרילי אשר עובר חיטוי ללא הרף, וזאת על מנת שהאירוע שלכם יעבור בשלום, ולשביעות רצונם של כל הצדדים – הן שלכם בתור המארחים והן של האורחים אשר נוכחים באירוע.

 

כיצד נשמור על דוכן המזון נקי?

על מנת לשמור על דוכן המזון נקי לאורך כל זמן האירוע יש חשיבות עליונה ללקיחה של חברה מקצועית אשר שמה דגש על איכות חומרי הגלם, כמו גם נראות ההגשה וכמובן נושא הסטריליות והניקיון. על מנת לספק לאורחים שלכם דוכן נקי לאורך כל זמן האירוע, יש חשיבות עליונה ללקיחה של צוות מקצועי אשר בקיא בתחום ומשתמש בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה אשר באמצעותם ניתן לבצע ניקיון יסודי, לשם שמירת בריאותכם כמו גם של האורחים. חברה כזו היא חברת יאמי, אשר נחשבת לחברה המובילה בתחום. מדוע? להלן הפרטים.

 

דוכני מזון באמצעות חברת יאמי

כאמור, ישנה חשיבות עליונה לשמירה על ניקיון דוכני המזון לאורך כל זמן האירוע, כמו גם על הגשה סטרילית באמצעות כפכפות. חברת יאמי מאפשרת לכם לקבל דוכני מזון מגוונים המותאמים בדיוק לקונספט של האירוע, תוך שימת דגש על ניקיון ואיכות מוצרי הגלם, כך שהאירוע שלכם יהיה אירוע מושלם אשר מאורגן ומנוהל מא' ועד ת' בצורה המקצועית ובסטנדרטים המחמירים ביותר. על כן, מדובר בבחירה מנצחת בעבורכם ובעבור האירוע שלכם. לקבלת ייעוץ ראשוני והצעת מחיר בעבור דוכני מזון לאירוע שלכם, הנכם מוזמנים לפנות אלינו במספר 052-5602602.

בשר וירקות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם
מופע קוסמות בירושלים

ירושלים עיר שונה ומיוחדת אולם, יש דבר אחד לפחות בו היא כמו כל עיר אחרת, גם בירושלים חיים קוסמים, מתקיימים מופעי קסמים וישנם אירועים שונים

קרא עוד »
מסיבה
שש המלצות ליום הולדת לילדים

הורים המעוניינים לארגן מסיבת יום הולדת לילד, נתקלים לא אחת בקשיים כאשר הם מחפשים רעיונות שיכולים לסייע להם ביצירת המסיבה המושלמת. בשורות להלן, נביא שישה

קרא עוד »