איך לבחור את האוכל שכלב ירצה לאכול

איזה כיף לכלב שלכם, אתם עד כדי כך מתחשבים בו, שאתם מוכנים לסקור את האינטרנט ולקרוא מאמרים על מזון בריא לכלבים, שיהיה גם טעים ביותר. אז במה מכשכש הזנב שלכם יבחר, או יותר נכון, באיזה סוג מזון כלבים תבחרו עבורו?

כלבים, בדומה לבני אדם, אוהבים מאוד לאכול. בשונה מבני אדם, זהו הפינוק העיקרי בחיים שלהם. לכן, אנחנו ממליצים לקחת רגע ולחשוב עם עצמכם: איזה סוג מזון לכלבים הכלב שלכם ירצה לאכול? אם אתם לא בטוחים איזה סוג אוכל כלבים לרכוש בעבור החבר הקטן שלכם, אתם מוזמנים כבר היום להנות מייעוץ מקצועי אצל אנימל שופ (ANIMAL SHOP). ניתן גם לרכוש אוכל לחתולים מאנימלשופ – חנות חיות המחמד שלכם.

 

בוחרים מזונות לכלבים וחתולים: כיצד עושים את זה ומה חשוב לדעת?

אז איך בוחרים אוכל שהכלב ירצה לאכול? ההמלצה הכי טובה שלנו בעבורכם, היא לקרוא את הפירוט שיש על גב של שק מזון לכלבים. תוכלו להבין בדיוק מה הם הערכים התזונתיים המומלצים למשקל הכלב ולאופי הפעילות שלו. שימו לב, זהו פקטור מכריע.

כלבים מאוד פעילים זקוקים לכמויות מזון גדולות יותר. מוציאים את הכלב לריצות בפארק עם הכדור? קחו זאת בחשבון כשאתם מניחים לו את צלחת המזון. קרה והכלב אינו ניגש למזון שרכשתם עבורו, אל תתרגשו. לעיתים, כלבים מכריזים שביתת רעב כשמחליפים להם את המזון.

 

צריך להחליף אוכל אם הכלב לא נוגע במזונו החדש?

אם עוברים יום-יומיים והכלב עדיין לא אוכל, כמובן שיהיה מומלץ להחליף את המזון. וכאן אנחנו נוגעים בנקודה מאוד חשובה – האם ניתן להחליף שק מזון לכלב, במידה שהכלב לא אהב את סוג האוכל? לחלוטין, כן. אוכל לכלבים ב-ANIMAL SHOP ניתן להחלפה, גם אם אתם מגיעים עם שק מזון פתוח.

אם כך, נשאלת השאלה שכל כך מתבקשת: האם הדרך לבחור מזון לכלב היא באמצעות ניסוי וטעיה? ובכן, כן ולא. בעוד שניתן לקבל המלצות כבר בחנות עבור מזונות מאוד איכותיים, שרוב הכלבים בדרך כלל אוהבים, כמובן שלפעמים, גם יהיו כלבים שפחות יתחברו לסוג המזון הפופולרי שמוצע לכם בחנות.

 

סוגי מזונות איכותיים ובריאים לכלבים וחתולים באנימל-שופ

לידיעתכם, בעוד שאנשים רבים בוחרים דווקא בכופתאות מזון יבשות, ניתן גם לבחור בסוגי מזונות אחרים אשר מגיעים אליכם הביתה מוקפאים (במשלוח בדרך כלל). אנחנו לא ננקוב כרגע בשמות של מותגים כי זה מיותר, אבל מדובר בסוגי מזונות בריאים מאוד, שאמנם קצת יקרים יותר מסוגי מזונו אחרים לכלבים, אבל בהחלט שווים את התוספת במחיר.

מדובר בסוגי מזונות אשר כוללים בתוכם מתכוני 80% – 85% בשר. בהחלט מומלץ לרוב הכלבים. בבואכם לבחור את סוג המזון לכלב, חנות אנימלשופ תעמוד לרשותכם ועבור סיוע מקצועי. בהצלחה!

מזון לבעלי חיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא