איזה סעיף אסור לפספס בעת רכישת פוליסות ביטוח?

כיום, נדמה כי כמעט לכול סכנה עתידית יש ביטוח מתאים אשר מציעות חברות הביטוח, אנשים יכולים לבטח את בעלי החיים שלהם, את הרכוש שלהם וכמובן טיסות לחו"ל ונהיגה ברכב. למרות שאנשים רוכשים ביטוחים רבים, ולמרות שיש ביטוחים שהם ממש בגדר חובה, ישנם דברים מאוד קריטיים שפשוט לא כדאי לפספס כאשר בוחרים פוליסת ביטוח וכאשר מחליטים על חברת הביטוח לחפש ולקנות בה. 

 

בחירת הפוליסה הנכונה

נדמה כי מרוב שיש היצע כול כך גדול של חברות ביטוח וסוגי ביטוחים קל מאוד ללכת לאיבוד ובשביל הרבה אנשים באמת כך הדבר. כאשר מדובר בבחירת פוליסת ביטוח, תרצו לשים לב לכול ההערות והכוכביות הקטנות אשר בעצם ירחיקו אתכם מלקבל את מה שמגיע לכם בעתיד ובעצם יהפכו את כול התשלום לפחות כדאי ומומלץ. באם אתם לקראת בחירת פוליסה שהיא לא כל כך מובנת מאליה, כדאי לעשות זאת בייעוץ וסיוע של איש מקצוע.

 

עלות הפוליסה אל מול התגמול

ראשית, כאשר בוחרים פוליסה, בכול תחום שהוא, כדאי לבחון טוב את ההפרש או יותר נכון היחס בין כמה שתצטרכו לשלם בכול חודש כדי להחזיק את הפוליסה אל מול כמה שתקבלו בפועל כאשר חס וחלילה הסיכון המבוטח יתממש.

בסופו של דבר, אתם רוצים לקבל סיוע גבוה אשר באמת יענה על הצרכים העתידיים במקרה זה ולא סתם לשלם מחיר גבוה בכול חודש שיוריד לכם כסף שיכל לסייע לכם במקרה העתידי הזה.

 

תקופת צבירה או אכשרה

פוליסות רבות, כדי למנוע מאנשים לקנות אותן ברגע האחרון, כוללות תקופת צבירת ותק על מנת לקבל מהן איזה שהוא מענק או סיוע. לצורך העניין, יכול להיות שתרכשו פוליסה מסוימת אך קבלת הכסף ממנה יוכל להיות רק החל משלושה חודשים מעת רכישת הפוליסה, כלומר יש לה תקופה שתצטרכו לצבור בפוליסה לפני שתוכלו לראות ממנה כסף, כדי להיות מודעים לנושא ואולי לשקול לא לעזוב פוליסה קיימת בשביל אחרת ולאבד את הותק לדוגמא.

 

תנאים לקבלת פיצויים

בסופו של דבר חברות הביטוח נעות בין הרצון להרוויח לבין הרצון לסייע ולכן לא תמיד אנשים שהם לא עורך דין בקיא בתחום ישימו לב לפרצות בחוזי הפוליסה שיכולים להיות קצת נגדכם. לצורך העניין, פעמים רבות הפוליסה מתנה את הסיוע העתידי שלה בכול מיני תנאים ורקע אשר ימנע מכם לקבל באמת כסף בעתיד.

כדאי לדעת מפני מה אתם באמת מבטחים עצמכם וגם מתי הפוליסה לא באמת תכנס לתוקף ותסייע לכם.כאשר מדובר בפוליסת ביטוח רכב חובה חשוב מאוד שתתייעצו עם אנשים שאתם מכירים ושכבר למודי ניסיון בהתמודדות בזמן אמת עם הפוליסה ועם חברת הביטוח, אך באם מדובר בפוליסה חדשה או שאתם לא באמת ודעים מה אתם עושים, צרו קשר עם איש מקצוע.

ביטוח עורך דין

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא