אז מה גוגל רוצה מאיתנו בעצם?

מנוע החיפוש גוגל נכנס לחיינו בסערה ושינה את חיי החיפוש באינטרנט שלנו מן הקצה אל הקצה, עד שלפעמים נדמה שהוא ממש שולט בחיים שלנו. ולא, אנחנו לא אומרים את זה במובן השלילי של המילה, להיפך. למה להיפך? כי גוגל עושה עבודה די טובה במה שהוא עושה, ואנחנו נהנים מתוצאות רלוונטיות שמתאימות למה שאנחנו מחפשים. אז מה גוגל רוצה מאיתנו בעצם? שאלה מצוינת שננסה לענות עליה במאמר הקרוב.

 

לפני הכל – מה אנחנו רוצים מגוגל?

לפני שאנחנו מנסים להבין מה גוגל רוצה מאיתנו בעצם? כדאי שנשאל את עצמנו מה אנחנו רוצים מגוגל. בתור צרכנים התשובה היא ברורה ופשוטה – אנחנו רוצים ומצפים מגוגל שיראה לנו תוצאות חיפוש רלוונטיות, שיחסוך לנו זמן ושימליץ לנו על הדברים שהוא חושב שיהיו לנו הטובים ביותר.

אם אנחנו מחפשים מסעדת בשרים בתל אביב, אנחנו סומכים על גוגל שישלח אותנו למסעדת הבשרים המומלצת ביותר. איך הוא עושה את זה? את זה כבר תשאירו לו. אותן הציפיות רלוונטיות גם לצימרים בכנרת, יום כיף במלון בים המלח ועוד ועוד.

בתור בעלי עסק אנחנו רוצים שגוגל ימקם אותנו בדירוג גבוה בתוצאות שהוא מציג, ובעצם כך בעצם יבשר עלינו בתור אתר שאפשר לסמוך עליו ושכדאי לבקר בו.

 

אז מה גוגל רוצה מאיתנו בעצם?

אז מה גוגל רוצה מאיתנו בעצם? שאלה מעולה. אם אנחנו בתור בעלי עסק רוצים שגוגל יפרגן לנו, אנחנו צריכים לפרגן לו בחזרה, וזה בדיוק מה שהוא רוצה מאיתנו. נשמע מורכב? בואו נפשט.

גוגל לא אוהב שעובדים עליו, שמשחקים איתו משחקים ושמנסים אותו. חשוב לזכור ולצאת מנקודת הנחה, בתור בעלי עסקים ובתור מקדמי אתרים, שגוגל הרבה פעמים חכם יותר מאיתנו, יודע יותר טוב מאיתנו ומתוחכם יותר מאיתנו. כשאנחנו באים לקדם אתרים, גוגל רוצה מאיתנו בעצם כמה דברים פשוטים ביותר – להיות מקוריים, להיות אמיתיים ולהיות איכותיים.

 

איך עושים את זה?

פשוט מאוד. התוכן שאתם מעלים לאתר שלכם כדי לקדם בגוגל צריך להיות בדיוק כזה – מקורי, אמיתי ואיכותי. ברגע שגוגל יזהה שהתוכן שלכם הוא כזה, יהיה לו אינטרס משותף איתכם והוא ידרג אתכם במיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש.

לעומת זאת, ברגע שבאתר שלכם יש תוכן מועתק ולא איכותי, שברור שנועד למטרות קידום ודחיפת מילים בלבד, גוגל לא רק שלא יקדם אתכם, אלא גם עלול להעניש אתכם. כן, ממש ככה, אתם מתנהגים בצורה שלא מתאימה לגוגל – והוא בתמורה מטיל עליכם סנקציות.

 

גוגל הוא האמא והאבא

זה לא מופרך, גוגל הוא האמא והאבא של האינטרנט היום, ואתם רוצים להיות ילדים טובים ולשחק לפי החוקים שלו ולהנות מקידום אפקטיבי ויעיל של האתר שלכם. זה לא אומר שצריך לפחד, זה פשוט אומר לדעת מה גוגל רוצה מאיתנו בעצם וליישם.

רוצים לדעת עוד? היכנסו לאתר https://organicgoogle.co.il.

קידום אתרים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
ים
חוקים בעיצוב גרפי

בשנים האחרונות נראה שתחום העיצוב הגרפי צמח במיוחד וביסס את מעמדו כתחום יציב בשוק ונחשק בתעשייה. התחום הפך רחב ידיים ומסתעף למיני תחומים בשלל תוכנות

קרא עוד »
עכבר וכדור העולם
טרנדים בעיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא תחום דינאמי אשר משתנה ללא הרף, ומחייב בעלי עסקים לעבוד עם חברות מקצועיות וזאת כדי לעמוד בקצב. מהם הטרנדים החמים ביותר? המומחים

קרא עוד »