חברות תקשורת שונות מספקות שירותים לבעלי עסקים, כדי שאלה יוכלו לנהל את העסק שלהם על הצד הטוב ביותר. בירור שערכנו בנושא גילה שחברת הוט מובייל הינה המובילה בתחום בהקשר זה. יצאנו לבדוק את העניין וחזרנו עם אינפורמציה מלאה אודות השירותים הללו. הישארו כאן ותגלו באילו שירותים מדובר? איך הם יכולים לשפר את ניהול העסק? ומה הקשר ביניהם לתמיכה בתחרות מול החברות הגדולות במשק?
שירות ראשון – פתרונות אבטחה מתקדמים
בעלי עסקים קטנים צריכים לשמור על המידע שלהם באופן מאובטח. שכן, זה ידוע שיש לא מעט מתקפות סייבר בשנים האחרונות, שעשויות לפגוע בעסק באופן ניכר. הוט מובייל מכירה בבעיה זו ולכן, היא מספקת לבעלי העסקים הקטנים מגוון רחב של כלים שיגנו על הפרטיות שלהם ויעבירו מסר של אמון בקרב הלקוחות. חשוב לציין שמדובר בשירות שמאפשר ליהנות מיתרונות שונים, לדוגמא:
- אבטחה של תיבת המייל, במטרה להימנע מהודעות פישינג
- זיהוי מוקדם של איומי סייבר וטיפול מידי בהם
- הגנה מפני ניסיונות פריצה לרשת
שירות שני – אינטרנט מהיר
זה לא סוד, כל בעל עסק חייב לרכוש חבילת תקשורת שתאפשר לו לגלוש במהירות גבוהה. שכן, עסקים קטנים צריכים לספק מענה מהיר ללקוחות שפונים לא פעם בפלטפורמות שקיימות ברשת. מדובר לצורך הדוגמא באפשרויות הבאות:
- הודעות פרטיות שנשלחות באמצעות הרשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם וכו')
- התכתבות בוואצאפ
- שליחת הודעה בדואר אלקטרוני
בעלי עסקים קטנים שרכשו מראש חבילות סלולר הוט יוכלו להעיד שאלה מאפשרות להם לגלוש במהירות ברחבי הרשת ובכך, לשפר את יעילות העבודה ולספק שירות איכותי ללקוח.
שירות שלישי – מענה אנושי
סביר להניח ששמעתם לא פעם על חברות תקשורת שמספקות בעיקר מענה ממוחשב (באמצעות בוט) ללקוחותיהן, בעלי העסקים הקטנים. זו העת לגלות שחברת הוט מובייל אינה פועלת כך באופן מלא. שכן, זו שמה דגש על מענה אנושי, במטרה לספק מענה מהיר ואיכותי.
שירות רביעי – תמיכה טכנית סביב השעון
בעלי עסקים שייתקלו בבעיית תקשורת מסיבה כזו או אחרת, יכולים ליצור קשר עם נציגי השירות של חברת הוט מובייל. שכן, אלה יבחנו את התקלה מרחוק ויספקו את הפתרון המלא תוך זמינות גבוהה. נדגיש שחברת הוט פועלת באופן זה, מתוך הבנה שאתם, בעלי העסקים הקטנים, זקוקים לא פעם לתמיכה טכנית סביב השעון (היות וחלקכם עובדים מול לקוחות מחו"ל). מדובר ביתרון משמעותי שיאפשר לכם להתמקד בפעילות העסקית ולהתנהל כמה שפחות עם עניינים טכניים.
השורה התחתונה
פתרונות אבטחה מתקדמים, אינטרנט מהיר, מענה אנושי ותמיכה טכנית זמינה הם 4 השירותים המתקדמים שניתנים לעסקים קטנים שמנויים להוט מובייל. כעת אתם מכירים בפרטים באופן מלא, כך שנותר לכם רק להירשם לשירות ולקדם את העסק שלכם.