דבר אלי בפרחים אהובי

 אחת הדרכים הנפוצות והעתיקות להבעת אהבה וחיבה הם דרך פרחים ועוד בימי המיתולוגיה היוונית היו מקשרים בין פרחים לאהבה ואף בתקופות ישנות יותר. גם כיום אנו רואים את הפרחים(בעיקר ורדים) כסמל אהבה בתוכנית ריאליטי רומנטיות כאשר הרווק מסמל את המועמדות איתם הוא רוצה להמשיך במסע האהבה על ידי הענקת פרח, בדרך כלל ורד.

 

משלוחי פרחים לוולנטיין ויום האהבה

הקשר בין פרחים לאהבה הוא ברור לכולם ולא בכדי אנו רואים בטו באב והולנטיינז את חנויות הפרחים פשוט בטירוף טלפונים  ובעלייה מטורפת בכמות השיחות וההזמנות. בני זוג אשר רוצים לרגש את הצד השני מביעים את הערכתם על ידי משלוח זרי ורדים אדומים או שושנים אדומות אשר זרי אלו נחשבים לזרי אהבה. על מנת להעצים את המתנה ביום האהבה רבים מן השולחים נוטים גם לשלב שילובי שוקולדים ויין לזר הפרחים על מנת ליצור מארז מושלם שכל כולו אהבה והשקעה ואין ספק שהשילוב בין פרחים אדומים למארז שוקולד יפהיייפה ובקבוק יין שיכר יוצרים אפקט מעולה.

מה כל כך מיוחד ומרגש בפרחים 

ביכולתם של פרחים להציג לנו עד כמה הבריאה שלנו היא מופלאה ומושלמת. כל כך הרבה סוגי פרחים מיוחדים ומהמממים בצבעים מרהיבים וגדלים שונים מראים לנו כמה יפה הטבע וכמה אנו שוכחים להעריך אותו בעולם הסמארטפונים והגאדג'טים. הרגשות שלנו הם טבעיים בדיוק כמו הפרחים ואין להם תוכנת מחשב או פיתוח טכנולוגי ולכן קל לנו מאוד להתרגש כאשר אנו מקבלים זר פרחים מיוחד ומרגש.

 

מהם הפרחים המומלצים ביותר לפרחי אהבה

כמובן שבראש ובראשונה אנו נתייחס אל הורדים כאשר הורד האדום נחשב לסמל התשוקה והרומנטיקה אך ישנם פרחים נוספים אשר מסמלים פרח אהבה יפה ומיוחד :

שושן צחור – צבעו לבן ובתולי והוא מסמל אהבה טהורה ונקייה

שושנים אדומות – לא רק שיר אהבה מקסים של עידן רייכל אלא פרח אהבה קלאסי ומלא משמעות

סחלב – מראה אקזוטי ויוקרתי ,מראה על אהבה יפה ודוכסית

סייפן – הסייפן מסמל על אהבה ממבט ראשון

ציפורן – פרח מיוחד מאוד אשר מופיע במגון צבעים מדהימים שכל אחד מסמל על אהבה בדרך שונה 

המאמר בשיתוף חנות פרחים עלי דפנה : https://aleydafna.co.il

משלוחן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
גלאקסי 8
תיקון גלקסי 8

אם בעבר מכשירי הסלולר האישיים היו יכולים לרכוש רק אנשים בעלי הון או אנשי עסקים אשר היו מוכרחים דרך יעילה ונוחה ליצירת קשר. עם התקדמות

קרא עוד »
צד של ספה
5 טיפים לניקוי ספות בד

שמירה על הניקיון של הרהיטים בבית, דורשת הרבה תשומת לב והרבה הבנה הן בדרכים השונות לנקות כל רהיט והן בחומרי הניקוי שיש להשתמש בהם. בשורות

קרא עוד »